Каталоги сайтов Інтернету

Інтернет, як відомо, виник у нас на планеті більш двадцяти років тому. Спершу він був крихітною мережею, що відвідували лише вчені, що створили його, і їхні студенти. Потім, завдяки їм, мережа знайшла популярність по усьому світі, і в наш час - Інтернет це вже глобальна інформаційна павутина, у яку вже по скромних підрахунках вовлечено більше мільярда чоловік.

Звичайно, отут варто згадати, що його швидкому поширенню, високому розвитку системи в технологічному плані дала саме реклама. Інвестори, що вкладали засоби в рекламу розвитку Інтернету, зрозуміло, що не робили це на голому ентузіазмі. Вони швидко зміркували, що створювати і збільшувати капітал у всесвітній павутині можна і, причому досить добре. Тому, вони паралельно з розвитком сучасних інтернет-технологій, сталі вкладатися величезні грошові потоки й у створення різних по тематиці сайтів і їхніх каталогів. На приклад, можна відзначити, що витратна для компаній-провайдерів прокладка оптоволоконних кабелів була б не можливої, якби не значний мільярдний прибуток від зростального інтересу користувачів до сети.

На зорі Інтернету, коли інформаційних сторінок ще нечисленних сайтів було не так багато як зараз, а його користувачам приходилося шукати необхідну їм у мережі інформацію, то, у цей час пошукові системи, що з'явилися практично відразу ж, не могли точно задовольнити їхні запити. І тому в мережі стали з'являтися, так називані "каталоги сайтів", у яких усі заносяться в базу сайти розподілялися строго по темах. Довгий час, поки не удосконалилися розвідувачами на досить високому рівні способи обробки інформації і, тільки каталоги тоді були тієї паличкою-виручалочкой для багатьох відвідувачів мережі, щоб знайти необхідну їм інформацію. Згодом , коли посилальна система ранжирування сайтів була введена корпорацією Google, каталоги стали поступово відмирати. Але, на сучасному етапі розвитку, багато розвідувачів, у тому числі і знаменитий Google як і раніше використовують різні каталоги, незалежно, російськомовних чи англомовних сайтів для пошуку нових доменів, і враховують посилання з них, як корисні.

Але іноді каталоги створюються з метою допомогти вебмайстрам довідатися статистику видимості свого сайту в чи Інтернету надати коштовну інформацію, що зможе допомогти вашому сайту вирости в пошуковому індексі. Один з таких каталогів, як spіderyep використовуючи різні аналітичні системи, може підказати, скільки трафіка йде на домени, а також основні ключові слова, які можна використовувати в рекламних оголошеннях.

Іншими словами, навіть у наш час при просуванні сайтів потрібно активно їх заносити в структуровані каталоги, причому розміщати свою інформацію про послуги необхідно в найбільших з них, що зможуть дійсно і легально збільшити ТІЦ та PR для вашого проекту і, що дійсно зможуть підняти оцінку розвідувача до вашого дітища на досить високий рівень.