Новини бізнесу в Україні та за рубежем

Засновник Uber інвестує в південнокорейські ресторани

Традиційний ресторанний бізнес в Південній Кореї зазнає серйозних труднощів через високу вартість оренди і заробітної плати і меншої кількості клієнтів. Зміни неминучі, і ми відкриваємо новий вид послуг - «хмарні ресторани», які пропонують тільки витратні матеріали. Зі свого боку, це «приваблива перспектива» для компаній-постачальників, які розширюють свій бізнес.

Саме з цієї причини шеф-кухар Юм Юн планує закрити свій ресторан в багатому районі Сеул Каннам. Замість цього Юм, який має майже 20-річний досвід роботи в галузі, вирішив продавати свої гамбургери і бублики з авокадо тільки шляхом доставки, здавши в оренду кухню площею 16,5 квадратних метрів від CloudKitchens співзасновнику Uber Travis Calanic.

«Я не можу спокійно спати кожен день, тому що раніше я цим не займався, - каже Юм, - але ризики невеликі, і я зможу експериментувати з різними меню», - сказав він, додавши, що його орендна плата падає приблизно на дві третини.

Чому традиційне управління рестораном вмирає

Південна Корея є четвертим світовим ринком онлайн-замовлень на їжу. Збільшення собівартості продукції і збільшення мінімальної заробітної плати на 30% за останні два роки допомогли швидко перейти на звичайні кухні за допомогою тільки поставок. На думку рестораторів і інвесторів, це зміна загрожує традиційної ресторанної індустрії. Південна Корея є першим закордонним ринком, що використовують платформу CloudKitchens в США.

«Той факт, що Kalannik і інші інвестори входять в Південну Корею, говорить про нашу привабливості як хмарного ринку, більшого ринку і зростаючого швидше, ніж в США », - сказав Джиммі Кім, виконавчий директор SparkLabs.

CloudKitchens і місцеві конкуренти

CloudKitchens, платформа, яка також пропонує маркетингову підтримку власникам ресторанів, є підрозділом Shared Service Provider, City Storage Systems. Компанія була куплена в минулому році за Calanic за 150 мільйонів доларів після відходу з Uber. З тих пір Calanic придбала британську харчову компанію FoodStars, а також намагається інвестувати в Китай.

Важливо: читайте як відкрити свій невеликий ресторан з повного нуля.

Джерела Reuters повідомили, що в травні на півдні Кореї відкрилося перше південнокорейське підприємство CloudKitchens, яке було заховано на глухий вулиці з більш ніж 20 окремими кухнями. Заплановано понад 10 або більше торгових точок, шість з яких будуть відкриті в цьому році, додає один з джерел.

В цьому році CloudKitchens придбали місцеву фірму Simple Kitchen, з огляду на чотири джерел, знайомих з проблемою. Проста кухня, в якій SparkLabs є інвестором, раніше заявляла, що до кінця 2019 роки планує побудувати 25 філій для 500 ресторанів.

У Південній Кореї основним конкурентом є місцева компанія WECOOK, яка має чотири сайту і планує збільшити її на 17 в цьому році.

Ресторани та витратні матеріали

У той час як загальні кухні стають все більш популярними в багатьох країнах, включаючи Сполучені Штати і Китай, на ринку Південної Кореї вже давно є ресторани, які пропонують тільки витратні матеріали.

Приблизно половина населення країни з населенням 51,8 мільйона чоловік проживає в Сеулі і двох сусідніх містах столиці, а 95 відсотків дорослих мають смартфон. За даними дослідницької фірми Euromonitor, в Південній Кореї 127 ресторанів на 100 000 чоловік, у порівнянні з 69 для Китаю, 57 для Японії і 21 для США.

Ринок онлайн-поставок продовольства в Південній Кореї збільшився більш ніж в два рази за останні п'ять років до 5,9 млрд. Доларів, більше, ніж в сукупності з Японією і Німеччиною, і попереду тільки Китай, США і Великобританія . Euromonitor очікує, що південнокорейський ринок виросте до 9 млрд доларів в 2023 році

Масштабний стрибок в домогосподарствах, які складаються з однієї особи, також привів до зростання буму в сфері постачання продовольством в країні - ринку, який ставить місцевого лідера в галузі братів Woowa проти конкурентів, таких як DHER.DE, Uber Eats і новий Coupang.

За даними за 2018 рік, домогосподарства одну людину становлять 29% від загального числа жителів Південної Кореї, оскільки головною причиною цього є висока вартість життя, яка робить шлюб і дітей менш бажаними.

Доставка

Послуги з доставки значно зросли. Представник Woowa, заявка на поставку продуктів харчування, сказав, що з 2016 по 2018 рік прибуток зросла в чотири рази до 270 мільйонів доларів.

Компанія з доставки Компанія Delivery Hero, яка продала свій німецький бізнес Takeaway в грудні за 1 млрд доларів, подвоює свій бізнес в Кореї, де вона є другим за величиною ринком після Кувейту.

Південнокорейська компанія Coupang тестує послуги доставки їжі в деякі райони Сеула. Його заявка не сподобалася Woowa, який звинуватив Coupang в реченні ексклюзивних контрактів в обмін на скорочення комісійних і зажадав від регулятора розслідування. Купанг сказав, що веде переговори з Woowa для вирішення спору, але відмовився коментувати свою стратегію доставки їжі.